Ontwerpen van verhalen

Ontwerpen van verhalen

Website bouwen toen en nu

 

Jarenlange ervaring in website ontwikkeling


Zijn werk in een goudsmidatelier waar het ontwerpen van sieraden tot één van zijn taken behoorde is nog steeds de basis van zijn werk. Het omzetten van 'verhalen' naar een fysiek of visueel product. De nadruk binnen het webdesign ligt op het ontwerpen van verhalen naar een functioneel website ontwerp.

Pascal Jaasma P-commerce is ontstaan uit het bouwen van websites vanaf eind jaren negentig. Toendertijd was het website bouwen hobbymatig.

Later, na parttime te zijn gaan werken in combinatie met website bouwen, is deze hobby uitgegroeid tot full time bezig zijn met website ontwikkeling.

In de jaren daarna is het bedrijf meegegroeid met de snelle veranderingen in de online wereld.

Visie op websites bouwen

 

Kennis en ervaring


Hij vindt zijn ervaring in het omzetten van verhalen naar een fysiek product in combinatie met zijn voorliefde voor internet, marketing en verkoop geheel terug in het proces van het maken van een website op maat.

Uiteindelijk is een website het 'verhaal' van de ondernemer en zijn team. Dit moet je terug kunnen zien in het website ontwerp naast alle technische standaarden die in deze tijd hieraan worden gesteld.

De 15 jaar die hij werkzaam is geweest in het goudsmidatelier, waar het ontwerpen van sieraden en trouwringen dagelijkse routine was, ziet hij als een belangrijk basis voor de werkzaamheden die hij nu dagelijks verricht bij het ontwikkelen van websites.